Har du spørgsmål til handels- og virksomhedsforeningen FREDERIK,
er du velkommen til at kontakte mig.


Dan Kobberup, handelschef
Mail: dk(at)frederik.nu
Telefon: 25 27 12 26


Kontaktoplysninger:
Tordenskjoldsgade 2
9900 Frederikshavn
Mail: info(at)frederik.nu
Telefon: 96 21 41 44

Kontorets åbningstider:
Mandag - fredag kl. 8.00 - 16.00

CVR.NR.: 24 98 67 72


FREDERIK har over 185 medlemmer
Handels- og virksomhedsforeningen FREDERIK repræsenterer over 185 medlemmer indenfor primært detailhandel, service og liberale erhverv.

Vi arbejder for, at Frederikshavn fastholder sin position som Nordjyllands mest levende og spændende handelsby.

FREDERIK er ikke offentligt støttet og har kontor sammen hos NORDJYSKE Medier i Tordenskjoldsgade 2.
SE VORES PROFILKALENDER HER!

FREDERIK sørger bl.a. for:
- Markedsføring af handelsbyen Frederikshavn i egen avis, hjemmeside og andre medier.
- Planlægning og gennemførelse af aktiviteter, kampagner og større events i tilknytning til handelslivet.
- Administration af det elektroniske gavekort, som kan anvendes 95 forskellige steder i Frederikshavn.
- Den overordnede kontakt til offentlige myndigheder.
- Et øget samarbejde mellem turisme, erhverv, kultur og handel for at opnå synergieffekt og afledt omsætning.
- administration af gågadens udstillings- og udeserverings arealer.

Går det godt for de fleste, går det godt for dig
Som medlem optages enhver handels- og erhvervsdrivende person eller virksomhed, pengeinstitut, forening, uddannelsesinstitution eller faglig institution. FREDERIK arbejde for at sætte Frederikshavn på landkortet ved blandt andet at lave nogle spændende aktiviteter. 

FREDERIKs bestyrelse 2017/18

1. række
Formand Erik Sørensen (på valg i 2018)
Næstformand Søren Brogaard, Friskopevent.dk (på valg i 2018) - formand for aktivitetsudvalget
Kasserer Lars Dannervig, Hotel Herman Bang og Restaurant Empire (på valg i 2019)
Sekretær Klaus Johansen, Mr. Klaus Johansen (på valg i 2018)

2. række
Peer Buch Sørensen, Knud E, She og Deres Collection (på valg i 2019) - formand for markedsføringsudvalget
Casper Høgsted, Lyd&Billede Specialisten, B&O, Löewe Galleri (på valg i 2019)
Anne Mette Secher, Nordjyske Bank (på valg i 2019)
Claus Bøje Pedersen, Føtex (på valg i 2018)

3. række
Suppleant, Lone Larsen, Kop&Kande Frederikshavn
Suppleant, Martin Høeg, WGS - Wellness Group Scandinavia
Repræsentant fra Nordjyske Medier, områdechef Lars Chr. Slinger
Repræsentant fra Turisthus Nord, formand Jacob Thorup Larsen 


Bestyrelses, aktivitets- og medlemsmøder i 2017:
Torsdag d. 2. marts kl. 08.15 – 09.30 Medlemsmøde - fokus på ”Service2017”, arr. Co-Learning
Onsdag d. 15. marts kl. 19.00 – 21.00 Idéopsamlingsmøde - ”Gågadeprojekt2019”, arr. Frh. Kommune
Torsdag d. 23. marts kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde
Torsdag d. 27. april kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde
Torsdag d. 8. juni kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde
Onsdag d. 17. august kl. kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde
Torsdag d. 14. september kl. 18.00 – 21.00 Medlemsmøde - inspirerende indspark med fokus på detailhandlen
Onsdag d. 27. september Strategimødedøgn
Torsdag d. 26. oktober kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde
Torsdag d. 2. november kl. 18.00 – 21.00 Medlemsmøde - fokus på ”Julekickoff & handl lokalt stempelkampagne”
Torsdag d. 9. november kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde - julen 2017 mv.

2018
Torsdag d. 18. januar kl. 08.00 – 10.00 Bestyrelsesmøde - budget og overordnet aktivitetsplan 2018
Torsdag d. 15. februar kl. 17.00 – 22.00 Formøde med regnskab (kl. 17-18) og generalforsamling

AKTIVITETSMØDER, onsdage/torsdage kl. 08.15-09.15:
Dato: 16/2, 1/3, 30/3, 26/4, 17/5, 14/6, 5/7 (oplæg: 9/8, 6/9, 4/10 og 8/11.)